با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ مردان سفید در خیابان‌های تهران
زیارت عاشورا

طرح کمپین آسمان آبی، زمین پاک دیروز با حضور مردان سفید در چهارراه ولیعصر تهران اجرا شد. این کمپین با حضور 100نفر از مردان سفید با هدف آموزش رفتارهای ترافیکی برگزار شد.

اجرای طرح کمپین آسمان آبی - زمین پاک به صورت آزمایشی درمناطق 6، 8 و 11 شهرداری تهران آغاز شده است و در ادامه در سطح مناطق 22گانه شهرداری اجرا خواهد شد. مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، معاونت خدمات شهری شهرداری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مسائل مربوط به آموزش کمپین را برعهده دارند. این طرح به مدت یک هفته و با اجرای برنامه های ویژه با مضامین آموزش رفتارهای ترافیکی در پارک دانشجو تهران اجرا می شود.

مجریان این طرح به صورت هفتگی در مناطق و میاین پرتردد شهر حضور خواهند داشت. عکس های امین خسروشاهی از این پرفورمنس را در زیر می بینید.























 

 


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:, | 13:2 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |